۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

با شایع ترین دلایل آبریزش چشم و راه‌های جلوگیری از آن آشنا شوید

آبریزش چشم چیست؟
اشک به راحتی و سلامت چشم ها کمک می کند،.با این حال اشک غیرقابل کنترل یا آبریزش چشم ها می تواند بر سلامت و زندگی روزمره تاثیر بگذارد. آبریزش چشم در هر سنی رایج است که همیشه نشانه ی وضعیت نگران کننده نیست. آبریزش چشم زمانی که چشم ها بیش از حد اشک تولید کنند، اتفاق می افتد. آبریزش چشم می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. معمولا آبریزش چشم ناشی از آلرژی، سرماخوردگی یا گل مژه خود به خود برطرف می شود، با این حال آبریزش چشم می تواند علامت یک عفونت جدی باشد. پزشک می تواند علت آبریزش چشم را تشخیص دهد. در زیر نگاهی دقیق تر به برخی از دلایل خواهیم داشت.

  • vahid karimi
  • سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹

آیا ورزش کردن در دوران بارداری ممنوع است؟!

 

خانم‌هایی که وضعیت بدنی مناسبی دارند، می‌توانند در تمام طول بارداری به ورزش و فعالیت‌های روزانه ادامه دهند؛ اما باید قبل از انجام هر برنامه ورزشی بررسی بالینی کاملی شوند و در صورت نداشتن ممنوعیت تشویق شوند در فعالیت‌های فیزیکی منظم و با شدت متوسط روزانه نیم‌ساعت شرکت کنند و بهتر است برای تعیین نوع فعالیت ورزشی خود با توجه به زمان و وضعیت بارداری با متخصص مشورت کنند.

  • vahid karimi
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۹

چاق شدن صورت با بهترین روش های طبیعی

یکی از شایع ترین مشکلاتی که مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبرو می شوند لاغر شدن صورت است و همواره هر فردی که صورت لاغری دارد سعی می کند که آن را درمان کند. در ادامه این مطلب روش های خانگی و طبیعی بی نظیری را برای چاق شدن صورت در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

  • vahid karimi
  • چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹